Jobba hos oss - Action Fairs

Lediga tjänster

Säljande projektledare

Action Fairs genomför varje år ett antal visningsresor, dinner jumpings samt ett tjugotal event och minimässor i Sverige. Vårt erbjudande är en träffsäker matchning av konferens- och mötesköpare (våra besökare) och konferens- och hotellanläggningar (våra utställare/köpare).

Om företaget
Action Fairs är en del av en större bolagsgrupp som består av ytterligare tre företag; Konferenspoolen, som är ett bokningsbolag, Blick som är ett renodlat eventbolaget samt La Prensa AB som är ett mediabolag. Vi är idag totalt 16 personer som arbetar inom bolagsgruppen och vi sitter i ett eget sekelskifteshus söder om Stockholms city och cirka hundra meter från pendeltågsstationen i Älvsjö och ett femtiotal meter från Stockholmsmässans entré.

Dina arbetsuppgifter
Som projektledare hos oss ska du driva dina event från start till mål, d.v.s. från införsäljning av utställarplatser eller visningsresor mot uppsatt budget till genomförande och uppföljning. Vi genomför event på ett tiotal orter runtom i landet. Detta innebär att du i egenskap av ansvarig projektledare kommer att resa bort några gånger per år tillsammans med någon av dina kollegor. Väl på plats hos oss kommer du utbildas av den befintliga personalen i de specifika arbetsuppgifterna.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, med sex månaders provanställning och dina arbetstider kommer att vara 8–17 (måndag-fredag).

Din profil
Till rollen som säljande projektledare söker vi framförallt dig som är en driven, ansvarsfull och målinriktad samt har ett positivt förhållningssätt gentemot kunder och kollegor. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av projektledning samt försäljning eller liknande arbete sedan tidigare. Har du erfarenhet av att arbeta i CRM verktyget Upsales är det meriterande, men inget krav då vi lär upp dig.

Ditt arbete
Arbetet som säljande projektledare ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och tjänstepension. Dessutom erbjuder vi möjlighet till hemarbete någon dag i veckan, två timmars träning på betald arbetstid samt förkortad arbetsdag på fredagar (8-15), men det är villkorat mot att man klarar sin egen budget och företagets budgetmål.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansökan: elin.ek@laprensa.se

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig chef Elin Ek på telefonnummer: 0739905842

KONTAKTA OSS